Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Σινεμά ο Παράδεισος:Δεν παίζει απόψε


Ennio Morricone-"Love Theme" from Cinema Paradiso

Πες μου σε ποια κατάστιχα
θα καταγραφούμε κι εμείς;
Κουρασμένα πλέον τα κορμιά μας,
έτοιμα να δεχθούν την πτώση των άστρων στη γη..
Καυτές οι ανάσες μας και δυο δάκρυα στους τάφους των ονείρων μας.
Δυο μόνο δάκρυα..Όχι γιατί δεν θέλουμε να κλάψουμε,μα δεν μπορούμε πια..
Κρεμασμένα,λυγισμένα δυο χέρια,ριγμένη στη γη σε ρωτώ..Γιατί;
Δυο χέρια κι όχι πέντε ή δέκα ή εκατό γιατί τα δάχτυλα μας δεν δείχνουν πια ουρανό..
Ποιόν ουρανό να σου δείξω;
Ποιόν ουρανό να προσφέρω τώρα που όλα τα ξόδεψε η συναλλαγή;
Σκληρό συνάλλαγμα η κατάπτωση και αντίτιμο ζητά την ψυχή..Δεν έχω να δώσω..
Κι έτσι μένω εκτός. Στα κατάστιχα ποτέ δεν θα καταγραφεί το όνομά μου..
Ούτε στων προδοτών,ούτε των ηρώων..
Δεν διεκδίκησα στέφανα,δεν διεκδίκησα τιμές..
Μόνο μια γωνιάς γης,να ξεχαστώ,να θυμηθώ, να κλάψω έστω...
Κι αυτόν τον κόσμο,μου τον έκλεψαν,αρπαχτικά μαυροπούλια και κράχτες...
Μα εγώ δεν ήρθα για να σώσω..
Μόνο να ξοδευτώ,να σωθώ,γράφοντας,ξοδεύοντας αίμα, για το αίμα του κόσμου μας..
Που δυστυχώς, εμείς χτίσαμε..
Και τώρα πια δεν μας χωρά,δεν μας ανέχεται
κι εμείς δεν μπορούμε καν να τον αναγνωρίσουμε ως έργο μας..
Ορφανός κι αυτός, απάτριδες κι εμείς....
Πού να σταθούμε;
Πρώτη σειρά.. Στο σινεμά ..Απόψε ΔΕΝ παίζει ο Παράδεισος..


Μίνα Παπανικολάου
12/2/2011