Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

"Άχραντο μύρο"-Ν.Καρύδης & Μ.Παπανικολάου

..


απόσπασμα από την "ΕΣΠΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ"
Ν.Π.ΚΑΡΥΔΗΣ & Μ.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

**********************************************
ΕΓΚΛΗΜΑ - Ν.Π. ΚΑΡΥΔΗΣ (1976)

Τίποτε άλλο δεν έπραξα
από το να σκέφτομαι την ουσία μου-
Τίποτα δεν αγάπησα πιότερο
απ'το δάκρυ των μικρών παιδιών

Βαρύ το αμάρτημα που πίστεψα
στην πρωϊνή δροσοσταλίδα..
Θάνατος η μαχαιριά του ματιού μου
στην ακινησία του Αυγούστου..

Κι όλα τούτα, γιατί την αγάπη μου
τη βρήκαν λέει περιττή κι ανούσια.

Και τη σκότωσαν κοιμισμένη
στη βρύση του ματιού μου...



ΑΧΡΑΝΤΟ ΜΥΡΟ-ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ (2011)

Θα ανατείλει ξανά
στα μάτια μου η
θάλασσα των ανέμελων
ονείρων..;
Εκεί που τ΄ άστρα
δεν φοβούνται
τη νύχτα τους..

Χθες γέλασα,
τόσο ακριβώς όσο
χρειάστηκε να δακρύσω..
Μη μιλάς για κείνα που
πέθαναν, είπαν..
Ήταν, λέει, ανούσιες οι
ραγισματιές στον τοίχο..
Και κακώς διατήρησα τη
φθαρμένη ταπετσαρία με
φροντίδα περισσή..
Μα, αφού έχει κρατήσει
τόσο καλά
το άρωμά σου..

Να το δεις, αύριο θα
χαμογελάμε πάλι, καθώς θα αγγίζουμε τις πληγές
και θα ρέει, της αγάπης, άχραντο μύρο..

Δως μου το χέρι σου..