Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Κυριακή 28 Απριλίου 2013 ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΤΟ ΚΛΕΜΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΟΙΗΜΑ ΠΡΟΣΟΧΗ:

 ΑΥΡΙΟ ΙΣΩΣ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ

Κυριακή 28 Απριλίου 2013


ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ- ΤΟ ΚΛΕΜΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΟΙΗΜΑ


 ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΕΛΙΔΑ "ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ" (!!!) "ΤΑ ΤΕΤΡΑΘΕΜΕΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ"
ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2013 ΚΑΙ 21/11/2013 ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΞΕΛΙΞΗ- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΗ "ΣΕΛΗΝΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΣΜΟΙ" , εκδόσεις ΛΕΞΙΤΥΠΟΝ-ΑΘΗΝΑ.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΕΛΙΔΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΟΝΟΜΑ Ή ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ. 
ΕΙΝΑΙ Α Ν Ω Ν Υ Μ Η.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥ:  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=195509310612985&set=a.195508713946378.1073741927.164446310385952&type=1&theater
  ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑ ΠΟΙΗΤΗ ΓΕΩΡΓΙΟ ΣΕΦΕΡΗ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ.
 ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΣΤΕΙΑ Η ΟΡΓΗ ΜΟΥ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΑΝΑ ΣΕΦΕΡΗ. ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΔΕΧΘΗΚΑ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ, ΑΚΟΜΑ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ. ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΠΙΣΕΤΕ, ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΤΟΣ. ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΑΜΕΣΑ. ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΜΕΛΙΖΟΝΤΑΙ  ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ.



28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013: ΠΡΩΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ.

Τί νόμιζες πως είναι η αγάπη;
Εισιτήριο να το ακυρώσεις
και να πεις πως ξεμπέρδεψες από δαύτη;

Καταποντισμός στα ανεξήγητα είναι, μάτια μου,
ακροβασία των ανέμων στις βουνοκορφές
και μια στάλα κόκκινο μελτέμι
στα χέρια μας.

Μ.Π.
.........................
Η ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ

φωτογραφία από την ταινία The red balloon




Μετά από κόπους, απειλές και προσβολές (που με αφήνουν παγερά αδιάφορη)  από υποστηρικτές των κλοπών,  
εεμφανίστηκε η ιδιοκτήτρια της σελίδας. 
Όπως δηλώνει είναι εκπαιδευτικός,
ονομάζεται Σωτηρία Καραγιάννη, από τη Θεσσαλονίκη.
Διέγραψε κάθε ανάρτηση που με αφορούσε σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών και έτσι δεν κατατέθηκε μήνυση και αγωγή εναντίον της, αν και επέμεινε πως δεν έκανε κάτι κακό (!)

Στη σελίδα της συνεχίζει κατά καιρούς να αναρτά χωρίς το όνομα του /της δημιουργού, αλλά αυτό είναι θέμα των υποστηρικτών της.
(πχ. ποίημα του Γ. Μακρή ο οποίος δεν ζει για να διαμαρτυρηθεί)..