Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΛΟΠΗ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ από τη σελίδα ΤΑ ΤΕΤΡΑΘΕΜΕΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ όπου χρησιμοποιούν όνομα δημιουργού ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ στην περιγραφή για παραπλάνηση .

Κουράστηκα να βρίσκω τα "παιδιά" μου πεταμένα, αδέσποτα και νόθα , στους διαδικτυακούς δρόμους ..Η σελίδα ΤΑ ΤΕΤΡΑΘΕΜΕΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, στο facebook ( https://www.facebook.com/TaTetrathemelaTouKosmou?fref=ts ) ,  έχει προβεί σε κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων μου. Χωρίς ντροπή!

Γράφει πως ανήκει σε κάποια/ον  "Προμηθεύς Πυρφόρος". Δεν γνωρίζω τον άνθρωπο.  Ήμαρτον,ο Προμηθέας ήταν "κλέφτης" της φωτιάς, προς όφελος των ανθρώπων.
Τί νόημα έχει η κλοπή;
Τί νόημα έχει η αντιγραφή;;
Ποιό βαθύτερο κενό καλύπτει;

Διατηρώ το ιστολόγιο  "ΚΑΛΩΣ Ε-ΠΟΙΗΣΑΝ", στην κορυφή του οποίου βλέπει κανείς το όνομά μου. Στο μπλογκ μου συχνά τιμώ ανθρώπους, που -αρκετούς εξ αυτών- δεν γνωρίζω ούτε θα γνωρίσω ποτέ! Γράφω τα ονόματά τους, με δόξα και τιμή, στο φως, πιστεύοντας πως όποιος τιμά τιμάται!

 Έχω ζήσει τα χειρότερα στο διαδίκτυο, γιατί τα μάτια  μου είδαν πολλά. Γι΄αυτό και επέλεξα μια στάση άηχης και ταυτόχρονα ηχηρής σιωπής, χωρίς αυτό να σημαίνει αδυναμία.
Φτάνει πια.
Δεν είναι τα κείμενά μου  ανέστια και απάτριδα.
 Κι αν δεν τους άρεσαν, δεν θα τα υπέκλεπταν. Να που  η επιπολαιότητα και η ελαφρότητά τους, τους άφησε ανεπανόρθωτα εκτεθειμένους .
Λυπάμαι πολύ που για άλλη μια φορά, καλούμαι να υπερασπιστώ τα αυτονόητα.

Μίνα Παπανικολάου


Από τη Σοφία Στρέζου:
Όταν μια ομάδα δεν μπορεί να υποστηρίξει την υπογραφή του γράφοντος και να υπερασπίσει την πνευματική ιδιοκτησία των δημιουργών, ποιος ο λόγος ύπαρξής της;
Υποτίθεται πως οι ομάδες «γραφής και δημιουργίας» υπάρχουν, για να προάγουν τον πολιτισμό της!
Ποιος πολιτισμός επιτρέπει να τεμαχίζονται ποιήματα και να πονούν, καθώς ακρωτηριάζονται ανώνυμα και άτιτλα, σε λαβωμένα τοπία ανάγνωσης;
Η ομάδα ενδιαφέρεται περισσότερο για την μεγάλη αριθμητικότητα των μελών της ή για την ποιότητα και την ενυπόγραφη εγκυρότητα των αναρτήσεών της;
Είναι καιρός, να πάψουν να υπάρχουν συμπεριφορές τέτοιου είδους από όλους, πόσο μάλλον από ομάδες που δημιουργήθηκαν για να ανακαλύπτουν και να φέρνουν προς δημοσίευση δημιουργούς, στις σελίδες τους.
Είναι καιρός πια, όλοι μαζί να πούμε, «ποτέ ξανά και πουθενά δημοσιευμένα ανυπόγραφα κείμενα προς ανάγνωση».
Η Κυρία Μίνα Παπανικολάου, χρόνια τώρα έχει προσφέρει σε όλους μας, την δική της ταυτότητα στον γραπτό και ποιητικό Λόγο!
Ας σεβαστούμε τουλάχιστον το ελάχιστο και το αυτονόητο, βάζοντας δίπλα στα κείμενά της, την υπογραφή της!

Σας ευχαριστώ… Σοφία Στρέζου


************************
από τη Μαρία Σκορδυλή

 ...μα αυτό είναι της κυρίας Μίνας Παπανικολάου... το γνωρίζω με τίτλο '' ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ''. Δεν βλέπω να το αναφέρετε...

******************** 

Bikiropoulos Veliki:
 Η ΚΛΟΠΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ....ΚΙ Ο ΛΑΟΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ.... ΚΑΠΟΤΕ ΔΙΑΒΑΖΑ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΘΗΝΑ-ΚΑΤΕΡΙΝΗ....ΣΤΗΝ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΣΤΑΣΗ, ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ...ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΗΚΑΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ...ΚΑΠΟΙΟΣ/Α ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΛΕΨΕΙ.... ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ...!ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ....!

*************************

Αρετή Τάχου:

Μίνα μου νομίζω ότι θα πρέπει να απευθυνθείς στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος δεν ξέρω τι άλλο να πω.
Η αθλιότητα του κόσμου που ζούμε.
*********************
lena samara:
Χθες 9:02 μ.μ.
Σίγουρα συμφωνώ με την Κυρία Τάχου και νομίζω πως θα πρέπει να κάνεις κάθε δυνατή προσπάθεια..
τι να πω κορίτσι μου;;;;;;;;;;;

*********************
 Georgia Grimoula:
 ακόμα είμαστε τόσο χάλια λοιπόν;;;;;; κριμα

*********************
 Bikiropoulos Veliki AYTOI POI OIKOIPOIOYNTAI KEIMENA H APOSPASMATA, ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗ ΖΩΗ....ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΠΑΣΑΙ...

********************

 Γιώτα ΤσερτεκίδουΝτροπή τους.Στην πνευματική ιδιοκτησία δεν μπορεί να γίνετε κλοπή.Δεν είναι πνευματώδεις άνθρωποι.Είναι κλέφτες και χαμηλοί νοήμων άνθρωποι για να μπουν σε τέτοια διαδικασία.Έλεος.Τρισάθλιοι μακριά από την συγγραφή και την ποίηση.Η τέχνη είναι πνεύμα ελεύθερο κι όποιος δεν το έχει Απαγορεύεται να το καπηλεύεται.

**********************************
Μίνα Παπανικολάου:
 http://minapapanikolaou-thoughts-and-arts.blogspot.gr/2013/04/blog-post_28.html 
Πρώτη ανάρτηση του ποιήματος:ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2013. Πρώτη κλοπή (θα το διαπιστώσετε εάν πατήσετε πάνω στη φωτογραφία της ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ) Ιούλιος 2013.Δεύτερη κλοπή του ίδιου ποιήματος ΧΘΕΣ. 
Σημειώνω πως το συγκεκριμένο ποίημα είναι εξέλιξη, τροποποίηση ποιήματός μου, που έχει συμπεριληφθεί στην ποιητική συλλογή ΣΕΛΗΝΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΣΜΟΙ από τις εκδόσεις ΛΕΞΙΤΥΠΟΝ. 




  • Christos Georgia Μίνα κοινοποίησέ τα να φαίνονται οι κλοπές
  • Μίνα Παπανικολάου https://www.facebook.com/TaTetrathemelaTouKosmou?fref=ts Αναρτηση της 21ης Νοεμβρίου.Ασπρόμαυρη φωτογραφία με τη Γυναίκα στο Τρένο..Πατήστε πάνω στη φωτογραφία και θα διαπιστώσετε όσα λέω..Για τα υπόλοιπα, πέρυσι είχα κάνει ακριβώς το ίδιο..Και τα διέγραψαν φυσικά..


    Δε θέλω να είμαι φιλάνθρωπος. Άνθρωπος παλεύω να μένω. Και πάνω ΄κει στο τελευτα...Δείτε περισσότερα
    Κοινότητα: Αρέσει σε 4.170 άτομα
  • Προμηθεύς Πυρφόρος Αγαπητή κυρία Στρέζου, και κυρία Παπανικολάου, μόλις τώρα με ενημέρωσαν, (γιατί εγώ δεν έχω σχέσεις με ομάδες, να βλέπω τι αίσχη συμβαίνουν), ότι εδώ εμπλέκεται το όνομά μου, που εσείς αναρωτιέστε ποιος ή ποια είμαι, αν και είμαστε παλιές γνωστές και μ...Δείτε περισσότερα
  • Μίνα Παπανικολάου Χαίρομαι με την αντίδρασή σας, όσο δεν φαντάζεστε. Και εάν έχει συμβεί σε βάρος σας, ερήμην σας, ερήμην μου και ερήμην τόσων άλλων, παρακαλώ προστατέψτε και προστατευθείτε. Η ομάδα αυτοσυστήνεται με τα στοιχεία σας. Φερθείτε τους αναλόγως.
  • Προμηθεύς Πυρφόρος δεν έχω να ψάξω κάτι άλλο. στα τετραθέμελα, έχουν στις πληροφορίες κάτι δικό μου, που αναφέρουν και το όνομά μου. οπότε εμένα δε με αφορά. ψάχτε εσείς, που βιαστήκατε ξανά νε με κατηγορήσετε, και όπως και παραπάνω είπα, αναμένω δημόσια συγγνώμη
  • Μίνα Παπανικολάου Κατάλαβα. Μου αρκεί η δεύτερη απάντηση. Θα θιγόμουν αν εκμεταλλευόταν κάποιος εμένα για να κάνει κακό σε άλλους.
  • Προμηθεύς Πυρφόρος επειδή η κυρία Στρέζου έδειξε βέβαιη ότι η ομάδα μου ανήκει, δεν έχω καμιά σχέση, δεν έχω ομάδα, ας της πείτε κι εσέις, να κάνει σχετική ανάρτηση, και να ζητήσει βέβαια συγγνώμη δημόσια το συντομότερο. Πρώτα, ελέγχουμε και ύστερα κατηγορούμε, αυτό λέει το ανθρώπινο και το ποιητικό ήθος
  • Μίνα Παπανικολάου Είμαι σαφής. Λυπάμαι που δεν σας ενοχλεί η σε βάρος σας πλαστογράφηση, όπως τονίζετε. Ξεκάθαρο το γεγονός.
  • Προμηθεύς Πυρφόρος πού ειδατε την πλαστογράφηση; έχουν στις πληροφορίες κέιμενό μου με το όνομά μου από κάτω. βλέπετε κάτι που δεν έχω δει εγώ ακόμη; αν ναι, βοηθήστε με. διαφορετικά να κάνετε ανάρτηση για αποκατάσταση του ονόματός μου
  • Μίνα Παπανικολάου Ανάρτηση να σας κάνω αμέσως κιόλας. Πως δεν αναγνωρίζετε τη σελίδα ως δική σας, αυτό βεβαίως. Μένει να το δω. Και να είστε βέβαιη πως πρώτη θα προστατέψω τους πάντες.
  • Προμηθεύς Πυρφόρος να το δείτε από μένα; βεβαίως στο τοίχο μου και τώρα αμέσως, μιας και η κυρία Στρέζου δεν έχει το θάρρος να σηκώσει την ευθύνη του λάθους της
  • Μίνα Παπανικολάου Δεν βιάζομαι, θα υπάρχουν τρόποι, δεν μπορεί..Υπομονή. Η κλοπή, μην το ξεχνάτε, έγινε σε βάρος μου. Και άλλων πολλών. Θα δούμε. Μου αρκεί που αρνείστε την ευθύνη.
  • Προμηθεύς Πυρφόρος τωρα κάνω την αναρτηση κυρία μου. κι εγώ βιάζομαι για τη δικιά σας και εδώ και στην ομάδα που μιλάω με την κυρία Στρέζου.
  • Μίνα Παπανικολάου Αστειευόμαστε νομίζω!!!!! Εμ δαρμένη, εμ φταίχτης!! Εσάς θίγουν, δεν το καταλαβαίνετε; Το όνομά σας!!
  • Προμηθεύς Πυρφόρος εσας θιγουν κυρία μου! όχι εμένα!
  • Μίνα Παπανικολάου και εσάς δηλαδή!! κι εμένα και τόσους άλλους, δεν το βλέπετε;;
  • Προμηθεύς Πυρφόρος θα ψαχνω εγω να βρω που έχει μπει ποίημα δικό μου; κι εδώ αφού υπάρχει το όνομά μου από κάτω, πού θίγομαι κυρία μου; τι με ανακατεύετε;
  • Μίνα Παπανικολάου γιατί τους το επιτρέπετε;;;
  • Μίνα Παπανικολάου σας εκμεταλλεύονται, δεν το καταλαβαίνετε; Προμετωπίδα σας έχουν!!!!
  • Προμηθεύς Πυρφόρος γιατί υπάρχει το όνομά μου, και μου κάνουν τιμή κυρία μου. εσάς αν κάπου γράψουν στίχο σας με το όνομά σας δε θα σας τιμούσαν;
  • Προμηθεύς Πυρφόρος λοιπόν, μάλλον επίτηδες το κάνετε...εγω πάντως δε σας επιτρέψω άλλο να με διασύρετε
  • Μίνα Παπανικολάου άρα δεν σας ενοχλεί η στάση τους ;
  • Προμηθεύς Πυρφόρος σας απάντησα και κάνετε ό,τι δεν καταλαβαίνετε. έχετε μάλλον τους λόγους σας, που μόνο εσείς γνωρίζετε
  • Μίνα Παπανικολάου Κατάλαβα. Εάν αύριο μια ομάδα που θίγει μια ομάδα ανθρώπων, πάρει ενα κείμενό μου, με το όνομά μου ως προμετωπίδα της, να το δω ως τιμή; Εντάξει. Έτσι θα κάνω. Μόνο που εύχομαι να μην μου τύχει ποτέ!!!
  • Προμηθεύς Πυρφόρος Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ:

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ,


    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΔΩ ΣΤΟ FB, ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΑ ΤΕΤΡΑΘΕΜΕΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Η ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ, ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΕΞΗΣ: « Δε θέλω να είμαι φιλάνθρωπος. Άνθρωπος παλεύω να μένω. Και πάνω ΄κει στο τελευταίο δάκρυ, «Κύριε», να μπορέσω να πω, « έζησα το θάνατό μου, περιπλανώμενος στη ζωή μου, κι επιθυμώ να πεθάνω για να ζήσω το όλο του ίσκιου του θανάτου μου». Κι ύστερα, ας φυλλορροήσουν οι λέξεις μου, σα να ΄ναι φθινόπωρο ανέμου βροχής. Κι ύστερα, τίποτα των τίποτα το μεγαλείο. Να βρεις τον τάφο μου αδειανό, να μη λιγοψυχήσεις στο μηδέν μας. Μετά θ’ αρμενίσεις στ’ ανοιχτά, ενώ εγώ θα τραβάω κουπί για τις στεριές των κόσμων σου.
    __________ Προμηθεύς Πυρφόρος _________»

    ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΟΜΩΣ, ΑΥΤΟ, ΕΓΙΝΕ ΑΙΤΙΑ, ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ κ. Σ. ΣΤΡΕΖΟΥ, ΚΑΙ κ. Μ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΨΑ ΣΤΙΧΟΥΣ. ΕΓΩ ΔΕ ΓΥΡΙΖΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ. ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΟΤΑΝ ΔΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΡΤΑ ΚΑΤΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΜΑ.
    ΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ΚΛΕΦΤΗ ΣΤΙΧΩΝ ΑΣ ΤΟΝ ΨΑΞΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΚΙ ΑΝ ΨΑΧΝΟΥN ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΕΤΡΑΘΕΜΕΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. ΔΕΝ ΦΕΡΩ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ, ΑΝ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΜΑΔΑ, ΑΝΑΡΤΗΣΕ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΙΧΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ, ΔΕ ΦΕΡΩ ΕΓΩ ΕΥΘΥΝΗ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η κ. ΣΤΡΕΖΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙ Η κ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ.

    ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΘΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟ FB, KAI NA ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΟΛΟΚΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΑΝΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΔΟΛΙΟ.

    ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ ή ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ
  • Μίνα Παπανικολάου Δεν στρέφομαι εναντίον σας. Κανένας σκοπός προσωπικής προσβολής.Είναι ξεκάθαρο,αυτό σας λέω. Μα καταλάβετέ το. Ούτε εγώ σας γνωρίζω. Κυρία Πατεράκη, θα συνεχίσω να ψάχνω. Ήλπιζα να σας είχα αρωγό κι όχι να τους ευχαριστήσω κιόλας. Κι εγώ λοιπόν σας λέω, πως ΔΕΝ δέχομαι ούτε την σε βάρος σας πράξη, ας λέτε πως είναι τιμητικό. Αυτό λέω και ξαναλέω.
  • Sofia Strezou Όλοι μας, αναζητητές της αλήθειας, παλεύουμε γι' αυτή και την πραγματική αποκατάστασή της.
    Χαίρομαι για την Δήλωσής σας Κυρία Ευαγγελία Πατεράκη, αν και ποτέ δεν υπήρξε πρόθεση άμεσης βλάβης σας. Στις πληροφορίες της ομάδας, υπήρχε κείμενο δικό σας. Α
    υτό, εφ’ ενός κολακεύει τον δημιουργό, από την άλλη όμως τον καθιστά υπεύθυνο, -καθώς δεν υπάρχουν άλλες πληροφορίες για τον διαχειριστή- να θεωρήσει αυτονόητα πως είστε εσείς. Λυπάμαι για την όποια παρεξήγηση και εμπλοκής του ονόματός σας, κάτι που εγώ προσωπικά δεν ανέφερα στη αρχική δήλωσή μου.
  • Μίνα Παπανικολάου

-------------------------------------------------
ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΑΝΗΚΕ. Η ΣΕΛΙΔΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΛΆΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ κ.ΠΑΤΕΡΑΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΗΣΕ ΠΩΣ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ. ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΕΛΙΔΑ Ή ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ