Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

"Ακροβασίες"~Ν.Καρύδης & Μίνα Παπανικολάου


 *********************
Δεν είμαι-Ν. Καρύδης

Δεν είμαι σε απαλά αρπίσματα
της μελίφθογγης κιθάρας εγώ.

Ούτε στο συσπασμένο πρόσωπο
που ο ήχος παραλλάζει
αναγκάζοντάς το να τραγουδήσει..

Δεν είμαι εγώ στον καθρέφτη μπροστά
με το προσποιητό χαμόγελο..

Ούτε στο γέλιο που βγαίνει μόνο
από χείλη δυσκολογέλαστα..

Δεν είμαι εκεί
αλλού κάπου έχω αφήσει τον εαυτό μου.
Ίσως σε ένα όνειρο εφηβείας
ανεκπλήρωτο..

Ίσως σε κάποια αποσύνθεση
που δεν θυμάμαι πότε άρχισε...


Είμαι (Ακροβασίες)-Μ.Παπανικολάου

~Είμαι,
η λεπίδα που πάνω της
ακροβατείς στίχους..

Είμαι,
ο θυμός κι ο
δραπέτης λυγμός
η νύχτα του ρόδου
κι η πληγή της αλήθειας..

Μόνο αν κλείσεις τα μάτια σου..
αν ματώσεις στις νότες,
αν στραγγίξεις το αίμα της καρδιάς σου..
αν αγκαλιάσεις το αδικοχαμένο δάκρυ..
αν σβήσεις μονοκοντυλιά
την απόγνωση... θα δεις..

Τίποτα,
δεν έμεινε τίποτα να πω..
αν οι ακροβασίες μου
βρήκαν αποδέκτη μόνο ένα
σκοινί..

(συνεχίζεται..)
************************************************
Κείμενα:Νίκος Καρύδης & Μίνα Παπανικολάου
ΕΣΠΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ (απόσπασμα)
************************************************