Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Ο δικός μου άνθρωπος .. Εγώ// Μ.Παπανικολάου & Λ.Αρνάκη

Ο δικός μου άνθρωπος.. Εγώ,
η ίδια εγώ.

Αντίκρυ στην σκληρή μου όψη.
Στην άποψη που έχω για τα γύρω μου σύννεφα
τις ρωγμές
τα ρηγμένα κάστρα.

Στην ουσία τους
είναι απόρθητα τα δικά μου κάστρα.



ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ: ΛΙΛΙΚΑ ΑΡΝΑΚΗ
ΠΟΙΗΣΗ: ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

.........................................................


Η νέα μας δουλειά,
το λεύκωμα της Λιλίκας Αρνάκη,
ντυμένο ποιητικά από την εμέναμου,
σας παρουσιάζει ένα μικρό δείγμα!
Η χαρά μας για τη συνύπαρξη δεν περιγράφεται.
Ευχαριστώ για την εκτίμηση, την ιδέα, την εμπιστοσύνη τη Λιλίκα Αρνάκη!!
Να είμαστε Καλοτάξιδες!!
Ευχόμαστε να σας αρέσει κι όταν θα είναι ολοκληρωμένο.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων !!

...........................................................